04

شهریور

7

علاقه‌مند

زمان ثبت نام این رویداد به اتمام رسیده است . در صورتی که تا به حال ثبت نام نکرده‌اید به دفتر شاخه‌ مراجعه کنید.

بازاریابی

Marketing
پاشنه‌آشیل کسب‌و‌کارها

آیا محصولی که بر اساس ایده‌ی قوی و با تکنولوژی فنی عالی تولید شده باشد قطعاً به فروش خواهد رفت؟ آیا شما هم جزو آن دسته از مهندسینی هستید که قصد دارید در آینده یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید و در نظر دارید یک محصول خیلی خوب تولید کنید و فکر می‌کنید به‌محض ورود محصول خارق‌العاده‌ی شما به بازار، با تبلیغاتی که برای فروش آن در نظر دارید، درآمد بسیار زیادی کسب خواهید نمود؟ تاریخ بارها شکست محصولات فنی قوی را حتی با وجود تبلیغات گسترده معرفی محصول، به نمایش گذاشته و موجب تعجب مدیران، کارآفرینان و مهندسینی که با دیدی مشابه شما تلاش به عرضه محصول به بازار نموده‌اند شده‌ است. دلیل این اتفاق جامع در چه چیزی نهفته است؟ در این کارگاه دیدگاه بازاریابی در تولید محصول را معرفی نموده و دلیل موفقیت محصولاتی که براساس این دیدگاه تولید شده اند بررسی میکنیم. همچنین تلاش خواهیم نمود تا تعریف نادرستی که از بازاریابی در ذهن برخی کارآفرینان شکل گرفته تصحیح نماییم.
این کارگاه چهارشنبه ۴ شهریور ساعت ۹:۳۰ به مدت ۴ساعت برگزار می‌شود مخاطبان: برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و علاقه‌مندان به راه‌اندازی استارتاپ هزینه‌ی شرکت در این کارگاه ۱۰۰۰۰ تومان است.

روز ساعت مدت