22

مرداد

22

علاقه‌مند

زمان ثبت نام این رویداد به اتمام رسیده است . در صورتی که تا به حال ثبت نام نکرده‌اید به دفتر شاخه‌ مراجعه کنید.

آشنایی با اصول مارکتینگ

فرزانه قدس

Marketing
آیا محصولی که بر اساس ایده‌ی قوی و با تکنولوژی فنی عالی تولیدشده باشد قطعا به فروش خواهدرفت؟

آیا شما هم جزو آن دسته از مهندسینی هستید که قصد دارید در آینده یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید و با تولید ایده‌های‌تان درآمد کسب کنید؟ آن دسته از کارآفرینان آینده که در نظر دارید یک محصول خیلی خوب تولید کنید و فکر می‌کنید به‌محض ورود محصول خارق‌العاده‌ی شما به بازار درآمد بسیار زیادی کسب خواهید نمود؟

تاریخ بارها شکست محصولات فنی قوی را به نمایش گذاشته و موجب تعجب مدیران، کارآفرینان و مهندسینی که با دیدی مشابه شما تلاش به عرضه محصول به بازار نموده‌اند شده‌است. دلیل این اتفاق جامع در چه چیزی نهفته است؟

در این دوره سعی می‌کنیم علاقه‌مندان را با مفاهیم فروش و مارکتینگ آشنا و در راستای توسعه‌ی دید کارآفرینان و مدیران آینده تلاش کنیم.

چنانچه به موضوعاتی از این دست علاقه دارید و علل موفقیت محصولاتی که به نظر فنی شما خیلی ویژه نبوده‌اند و یا شکست محصولاتی که از نظر تولیدکننده بسیار کارا بوده‌اند، برای شما جذابیت دارد در این دوره شرکت نمایید.

گروه هزینه
دانشجویان دانشکده‌ی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران ۳۰۰۰۰۰ ریال
دانشجویان دانشگاه تهران ۴۰۰۰۰۰ ریال
سایر ۵۵۰۰۰۰ ریال

دوره در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود. زمان برگزاری کلاس نیز روزهای شنبه ساعت ۱۷:۳۰ است.


روز ساعت مدت
شنبه-93/05/04 05:30 pm 120 min
شنبه-93/05/11 05:30 pm 120 min
شنبه-93/05/18 05:30 pm 120 min
شنبه-93/05/25 05:30 pm 120 min
شنبه-93/06/01 05:30 pm 120 min
شنبه-93/06/08 05:30 pm 120 min
شنبه-93/06/15 05:30 pm 120 min
شنبه-93/06/22 05:30 pm 120 min
شنبه-93/06/29 05:30 pm 120 min
شنبه-93/07/05 05:30 pm 120 min